viu!

viu!
El canvi és possible!

diumenge, 18 de juliol del 2010

Bon dilluns!

Bon dia a tothom! Durant el cap de setmana les obligacions familiar m’impedeixen entrar al bloc. Ja sabeu: obligacions familiars = falta de llibertat. Bé, això seria molt discutible i molt relatiu. Ara he dramatitzat. De fet, no hi ha res millor que passar el temps amb les persones que estimes de debò. Les de debò (que quedi clar). Fins no fa gaire aquest concepte no el tenia massa clar i els meus caps de setmana s’omplien de compromisos socials buits. Això vol dir, quedar amb uns i altres per “quedar bé” o perquè “és el que toca”, amb amics que no ho son i compartint rialles de cartró. Aquest últim concepte no és meu. El vaig llegir aquí, i em va encantar.

Conclusió:
Millor caps de setmana tranquilets amb poques relacions socials però sinceres i autèntiques, que no pas una agenda molt plena compartida amb amics que en realitat no ho son i fent activitats que en el fons no t’omplen. M’ha costat anys d’entendre-ho això, però ara que ho sé, visc molt més tranquil·la i a gust amb mi mateixa. Bon dilluns!

1 comentari:

  1. Bon dilluns Lua. A mi personalment els dilluns m'encanten. Comparteixo el que tu dius, les trobades per compromís i que l'aire que hi ofega és fals, no m'interessa gens ni mica. M'estimo més cinc minuts de profunditat que una setmana de banalitat...

    Una abraçada des del far.
    onatge

    ResponElimina